Buscar temas sin respuesta | Ver temas activos Fecha actual Jue Sep 02, 2010 7:05 pm

Nuevo tema Responder al tema  [ 20 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente
*x**19 de juliol Festa a Poblenou**x* 
Autor Mensaje

Nota *x**19 de juliol Festa a Poblenou**x*
Hola,

El dia 19 de juliol hi haurà festeta a un parc a Poblenou. Ho organitzem entre nosaltres i la gent de l'assemblea de poblenou. Demà hi ha una reunió per acabar de saber els detalls de quin permís s'ha demanat.

De moment obro aquest fil per coordinar les tasques que cal anar fent. Estaria bé que sortissin dues persones per a cada tasca

1. Difusió: està el cartell fet, només cal saber el text definitiu. Després s'ha de moure: fer unes quantes impressions, enviarlo i penjarlo per Internet, anar per la tarda per poblenou o per la platja repartint flyers...

2. Música: tenim tres punxadiscs i falta l'equip. Jo em puc encarregar d'intentar aconseguirlo però caldria que sortis algú més, preferiblement amb carnet de conduir i algo de coneixements sobre equips de música :)

3. Begudes: jo voto per fer-ho molt simple, amb contenidors amb gel, comprant llaunes i si es vol alguna coseta més tipus mojito o aigua de valència! Falta un parell de persones que les vagin a comprar i pensin la infrastructura necessària.

Voluntaris?

Mié Jul 02, 2008 10:40 pm

Nota Re: 19 de juliol festa a poblenou
aina... escribió:
3. Begudes: jo voto per fer-ho molt simple, amb contenidors amb gel, comprant llaunes i si es vol alguna coseta més tipus mojito o aigua de valència! Falta un parell de persones que les vagin a comprar i pensin la infrastructura necessària.

Voluntaris?

Encara no he parlat amb els distribuidors de Moritz a Poble Nou, perquè he contactat amb el de nou barris i m'ha direccionat als de poble nou, què faig?

Jue Jul 03, 2008 11:37 am
Perfil Email WWW

Nota 
Bones!!

Vejam:

Citar:
1. Difusió: està el cartell fet, només cal saber el text definitiu. Després s'ha de moure: fer unes quantes impressions, enviarlo i penjarlo per Internet, anar per la tarda per poblenou o per la platja repartint flyers...

S'encarrega anna pero per llista ho anem parlant, qui no rebi els correus que ho comenti i li afegim.

Citar:
2. Música: tenim tres punxadiscs i falta l'equip. Jo em puc encarregar d'intentar aconseguirlo però caldria que sortis algú més, preferiblement amb carnet de conduir i algo de coneixements sobre equips de música Smile

M'han pasat un contacte per lloguer d'equips i tinc que trucar al que sempre ens llogava (floreal). Avui se sabra si tindrem punt de llum, s'ha demanat 20000 W. Dic jo que en tindrem prou no? :-D Dema concretem a la reunió.

Citar:

Aixos es va parlar de fer birra i mojitos. Falta saber que podrem portar . Furgos que tenim?

Afegeixo que falta contactar amb les batuques per veure amb qui podem comptar. Ada ;-) ?

Per ultim un dubte, si la meitat d'asamblees tenen altres festes, perque es va decidir aquest dia per la trobada? Em resulta una mica absurd fer una trobada si la meitat de la gent no pot vindre. S'haura d'aclarir com s'organitza la trobada abans del bany popular.

Recordeu que es planteja trobada+bany+sopar+festa.

Idees per convocar?

Lun Jul 07, 2008 9:01 am
Perfil Email

Nota 
Paso enllaç amb les fotos de l'emplaçament

http://www.megaupload.com/?d=WS1SAA9G

Jue Jul 10, 2008 12:09 am
Perfil Email

Nota 
Texto a enviar

Citar:
Buenas a tod@s!

Tienes calor? Estas harto de la crisis? Si la respuesta a ambas preguntas es SI, en VdeVivienda pensamos igual, asi que hemos pensado que lo mejor para soportarlo es irse a la playa. Pero como nos gusta darle un toque V, pensamos hacerlo de forma especial.

Asi, montaremos una fiesta para coger fuerzas para todo lo que nos espera en proximas fechas (caravana para asistir a la cumbre de ministros por la vivienda, jornadas por el derecho a una vivienda, y mucho mas)

El proximo 19 de Julio (Sabado) pasate por la playa del Bogatell a partir de las 18h o en el Parque del Poble Nou a partir de las 22h.

Habra baño popular, Musica, Videos, y sobretodo mucha FIESTA!!!!

Mas info en http://bcn.vdevivienda.net

Que os parece?

Vie Jul 11, 2008 4:33 pm
Perfil Email

Nota diFFFUSSSIóOOó v'festa 19 de juliol!!!!
mail a fer còrrer (tunejeu'lo o no, però que bellugui a sac)
Citar:
Buenas a tod@s!

Tienes *calor*? Estas harto de la *crisis*? Si la respuesta a ambas preguntas es *Sí*, somos muchos que estamos igual. Para llevarlo mejor te proponemos una fiesta en la playa.

El próximo 19 de julio (sábado) pásate por la playa del Bogatell a partir de las 18h o por el Parque del Poble Nou a partir de las 22h.

Habrá baño popular, música, vídeos, cena y sobretodo mucha FIESTA!!!!

Más info en http://bcn.vdevivienda.net

vine a la festa
si no pots, avisa a qui pugui.

de moment difussió a facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 742&ref=mf

(continuarà)

Imagen

Sab Jul 12, 2008 1:41 am
Perfil WWW

Nota 
muy bueno el cartel

Sab Jul 12, 2008 7:37 pm

Nota 
http://barcelona.indymedia.org/calendar ... /index.php

Dom Jul 13, 2008 5:20 pm

Nota 
Molt bé, a indymedia i a facebook ja hi és V de verificao
-es puja a Liberinfo ? (ada?) dilluns dimarts?
-estaria bé fer algunes carte als diaris del pal simpàtic, 'con la que está cayendo, hay que mojarse por la vivienda', o així
-falta fer 'cibersoroll' pel last-fm, orkut, fotologs, msn, blogspots...
-ha de sortir jaaaa un primer mail per llistaaa! (marcos, aina, l'un per l'altre cap dels tres ho hem fet, jo m'haig de liar amb tema batucades i foros varios (burbu, pvd, escolar, etc etc)

Aviam
Notícies
-Calculàvem que de Batucada que vinguès Brincadeira però no aquest dissabte ens han dit que no podrà ser. Farem un mail grupal aviam si alguna altre pot, però amb presses i aquestes dates potser ho tindrem magre. Teniu contactes per tlf apart de mails? si coneixeu penya de percussions que puguessin venir feu-lis un truc i aviam

-Equip de so. També fallanca. El de Can Vies no pot ser. Se barajan otras opciones. Continuarem informant.

-Pantalla, Grande, de lona, preciosa, de 4 x 6 o así. V de verificao

-el videooo? Sisplau, noticies sobre l'edicio del chikiespekula
No ho deixem per l'ultim dia. Seria bo pujarl'ho quan aviat millor perque apart de projectarlo fer un fwd de youtube animant a venir el 19 tb mola
Dieeeeeu com va??

-Fliers, dina4 i cartells dina3: ES-PEC-TA-CU-LARS V de verificao
Cada dia de la setmana els hauriem de repartir. Han quedat molt molt bé, satinat, doble cara, colors estiuencs, llegibles amb un pispás. Xaxi. Bravo, Anna!

-Més coses..aviam... haig de deixar el tabac... ah no, perdó, això a l'agost, amb la calma... :lol: :lol: :lol:

Dom Jul 13, 2008 8:28 pm
Perfil WWW

Nota 
Enviado primer mail.

cada dos dias hare renvios y diferentes versiones

falta estrategia comunicativa y contenidos en la fiesta. esa comision de contenidos no participara en la fiesta o que :twisted:?

la pantalla la lavare pero es muy chula. El miercoles la probamos.

Seguiremos informando

salut!

Última edición por deconya el Lun Jul 14, 2008 11:16 am, editado 1 vez en total

Dom Jul 13, 2008 11:56 pm
Perfil Email

Nota 
tema chikispecula:

L'Albert ha estat molt liat i la setmana passada no vam poder quedar per acabar d'editar-ho. Però tindrem la versió, no sé si la definitiva, per la festa. Intentarem que sigui abans per fer-la rular.

Lun Jul 14, 2008 11:09 am

Nota 
Fantastico cartel :D
Y Fantastica idea .... ME APUNTO :lol:

Salud.

Mar Jul 15, 2008 2:46 pm
Perfil YIM

Nota 
Ese Hospi! A veure si ens podeu confirmar assistència i/o ajut. Ahir vaig trucar al Jose i no m'ha tornat la trucada, digueu-nos algo.
8)

Mar Jul 15, 2008 3:19 pm
Perfil Email WWW

Nota 
pakua escribió:
indymedia i facebook ja hi és V de verificao
-es puja a Liberinfo ? (ada?) dilluns dimarts?
-estaria bé fer algunes carte als diaris del pal simpàtic, 'con la que está cayendo, hay que mojarse por la vivienda', o així
-falta fer 'cibersoroll' pel last-fm, orkut, fotologs, msn, blogspots...
-primer mail per llistaaa! V de verificao
-i foros varios (burbu, pvd, escolar, etc etc)

Notícies
-Calculàvem que de Batucada que vinguès Brincadeira però no aquest dissabte ens han dit que no podrà ser. Fet mail grupal aviam si alguna altre pot, però amb presses i aquestes dates potser ho tindrem magre. Teniu contactes per tlf apart de mails? si coneixeu penya de percussions que puguessin venir feu-lis un truc i aviam

-Equip de so. També fallanca. El de Can Vies no pot ser. Se barajan otras opciones. Potser el de Infoespai. Continuarem informant.

-Pantalla, Grande, de lona, preciosa, de 4 x 6 o así. V de verificao

-el videooo? Sisplau, noticies sobre l'edicio del chikiespekulaW de work in progress

-Fliers, dina4 i cartells dina3: ES-PEC-TA-CU-LARS V de verificao
Cada dia de la setmana els hauriem de repartir. W de work in progress

Repasando el estado de los preparativos
Subido el cartel en castellano a distintos tamaños...
http://www.flickr.com/photos/22535126@N ... 0/sizes/o/

Imagen

Copipego tb sugerencias en el tema financiero. Diu Carles que

Citar:
1) posar participacions de 50 € per cobrir despeses de comprar begudes (aneu pensant quins combinats volem fer, que també s'hauran de comprar (ens encarreguem un equip format per clara, pili i carles, si voleu participar, endevant).

i en tema 2) estalviar en el refredat de la beguda:
Citar:
- Poseu ampolles d'aigua al congelador i el dissabte les porteu; això ens permetrà preparar mojitos i estalviar en gel que, per cert, si algú coneix d'una manera barata d'aconseguir-ho, digueu-ho, que igualment en podem necessitar. Caldran cubells grans. A magdalenes n'hi ha dos però segurament faran falta uns quants més.
- Albert (Sancho) suggeria carregar alguna nevera i portar-la. jo ho trobo difícil, perque un cop es mouen les neveres cal deixar reposar el líquid, però si algú té una nevera portàtil o un congelador portàtil, aniria molt bé.

Y a ver si salen temas para el Pinta y Colorea de mañana miercoles
-Proposta pancarta: preu concertat, poble estafat

Mar Jul 15, 2008 4:28 pm
Perfil WWW

Nota 
Els d´hospi ja vem dir que no ens comprometiem a participar en la comissio però segurament la gent que estigui aquests dies per barna s´hi passarà el mateix dissabte a donar un cop de mà o a la festa.

Molt bon curro, compis :wink:

Molts petons madrilenys jeje

Mar Jul 15, 2008 6:27 pm
Perfil Email
Nuevo tema Responder al tema  [ 20 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente